Viestintä maaseudun pienyrittäjän vahvuudeksi - VIPU-yritysryhmähanke

Hakija: ProAgria Etelä-Suomi ry (5 yritystä)
Haettava tuki: 19 131€ 

Käytännön kokemusten kautta mm. Yhteistyöllä Kilpailukykyä ja Osta tilalta 10.6.2016-hankkeiden merkeissä on tullut uutta ja tarkempaa tietoa maaseudun pienyritysten osaamisesta tiedotuksen ja mm. sähköisen viestinnän saralla. Heiltä puuttuu osaamista, työvälineitä ja uskallusta käyttää eri tapoja paremman taloudellisen tuloksen tekemiseksi.

Tässä hankkeessa on koottu ryhmä pienyrityksiä valmentautumaan asiantuntijoiden johdolla ja opastuksella viestinnän mahdollisuuksiin, työvälineisiin ja erilaisiin tapoihin hyödyntää niitä omassa toiminnassaan. Hankkeessa pieniä yrityksiä opastetaan toimimaan yhdessä ja myös itsenäisesti ottamaan selvää ja testaamaan sosiaalisen median välineitä oman toimintansa kehittämisessä. Hankkeen aikana pienyrittäjiä innostetaan yhteistyöhön ja valmennetaan heitä kohtaamaan asiakkaita kiinnostavilla yhteistyön tuloksilla mm. Osta tilalta-päivän yhteydessä.

Hanke tekee yhteistyötä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa pienyrittäjien hyödyksi. Tuloksena syntyy osaavampia ja rohkeampia pienyrittäjiä, jotka hallitsevat paremmin viestinnän välineitä omassa toiminnassaan ja näkevät myös yhteistyön voiman viestinnässä. Tuloksena syntyy myös konkreettisia yhteisviestinnän tuloksia esim. Osta tilalta-päivän yhteydessä.
Hankkeen kesto 1.6.2017 - 28.2.2018


Logo Seprat
Leader Sepra ry

Helsingintie 1 A (B-porras)
49460 Hamina
Ma – To: 9:00 – 16:00
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.